Ζήση Ανθή :Εποπτικό υλικό για το νηπιαγωγείο .
Πόσοι αλήθεια γνωρίζουν τα αγριολούλουδα ; Πόσοι ξέρουν το όνομα του καθενός ; Οι πολυάσχολοι πλέον άνθρωποι που δεν έχουν χρόνο να κάνουν εξορμήσεις στην εξοχή , είναι λογικό να μη γνωρίζουν πως ονομάζονται αυτές οι υπέροχες πινελιές της φύσης .
Πώς θα μάθουν λοιπόν τα παιδιά τους πως τα λένε; Τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας έχουν την τάση να κάνουν γενικεύσεις και να χρησιμοποιούν μια λέξη για πολλά πράγματα. Εμείς , οι νηπιαγωγοί , αλλά και οι γονείς , οφείλουμε να εμπλουτίσουμε το λεξιλόγιό τους και τις εμπειρίες τους . Κι επειδή για το νήπιο το να μάθει κάποια καινούρια λέξη , δεν έχει καμία απολύτως σημασία αν δε συνοδεύεται με κάποια εικόνα , έφτιαξα μια λίστα αναφοράς με εικόνα και λέξη .
Λίστες αναφοράς για τα αγριολούλουδα στο νηπιαγωγείο .
Πόσοι αλήθεια γνωρίζουν τα αγριολούλουδα ; Πόσοι ξέρουν το όνομα του καθενός ; Οι πολυάσχολοι πλέον άνθρωποι που δεν έχουν χρόνο να κάνουν εξορμήσεις στην εξοχή , είναι λογικό να μη γνωρίζουν πως ονομάζονται αυτές οι υπέροχες πινελιές της φύσης .
Πώς θα μάθουν λοιπόν τα παιδιά τους πως τα λένε; Τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας έχουν την τάση να κάνουν γενικεύσεις και να χρησιμοποιούν μια λέξη για πολλά πράγματα. Εμείς , οι νηπιαγωγοί , αλλά και οι γονείς , οφείλουμε να εμπλουτίσουμε το λεξιλόγιό τους και τις εμπειρίες τους . Κι επειδή για το νήπιο το να μάθει κάποια καινούρια λέξη , δεν έχει καμία απολύτως σημασία αν δε συνοδεύεται με κάποια εικόνα , έφτιαξα μια λίστα αναφοράς με εικόνα και λέξη .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου