Ζήση Ανθή :Λίστες αναφοράς με τα σχήματα και καρτέλες με το κάθε σχήμα ξεχωριστά με εικόνες από τον κόσμο γύρω μας για το νηπιαγωγείο .
Τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας , όταν έρχονται στο νηπιαγωγείο συνήθως γνωρίζουν τα σχήματα . Κάποια παιδιά , ωστόσο δεν τα γνωρίζουν . Αυτά μπορεί να είναι προνήπια , που ποτέ δεν έχουν φοιτήσει σε παιδικό σταθμό ή παιδιά από ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες ή παιδιά δίγλωσσα , τα οποία μπορεί να γνωρίζουν τα σχήματα στη μητρική τους γλώσσα .
Τα νήπια έχουν την ευκαιρία στο νηπιαγωγείο να παίξουν με πολλά σχήματα , μέσα από τα παιχνίδια που έχει η κάθε τάξη , όπως οικοδομικό υλικό , ενσφηνώματα , παιχνίδια ψυχοκίνησης ...
Ο πιο εύκολος τρόπος να μάθουν τα νήπια τα σχήματα είναι να παρατηρήσουν το χώρο του σχολείου και αντικείμενα του περιβάλλοντός τους .
Πού μπορούμε να βρούμε κυκλικά σχήματα ; Ρόδες , δαχτυλίδια , κέρματα , φρίζμπι , πιάτα , κουμπιά , στεφάνι ψυχοκίνησης , cd ...
Πού βλέπουμε τριγωνικά σχήματα ; Στις σκεπές στων σπιτιών , στον Τριγωνοψαρούλη , στην Οικογένεια Τριγώνου , στο τριγωνάκι που λέμε τα κάλαντα , σε πινακίδες ...
Πού βρίσκουμε τετράγωνα ; Στο σκάκι , τη χαρτοπετσέτα , το πλακάκι ...
Πού μπορούμε να βρούμε ορθογώνια σχήματα ; Εκεί η λίστα μας μεγαλώνει , καθώς τα νήπια αναζητώντας στο χώρο του νηπιαγωγείου , μπορούν να ανακαλύψουν πολλά αντικείμενα που έχουν ορθογώνιο σχήμα. Ψυγείο , κεντρική μονάδα υπολογιστή , τηλεόραση , πόρτα , στρωματάκια , βιβλία , χαρτί Α4 , χαρτονομίσματα ...
Πού βρίσκουμε οβάλ ή ελλειψοειδή σχήματα ; Στο αυγό , το καρπούζι , το σαπούνι ...
Πού μπορούμε να συναντήσουμε κύβους ; Στα ζάρια , τα σκαμπό , τα παγάκια ...
Που συναντάμε κυλινδρικά σχήματα ; Στα αναψυκτικά , τα βαρέλια , τα ρολά από το χαρτί κουζίνας ...
Ποιος μπορεί να βρει έναν κώνο ; Μπορεί να βρει κωνικά σχήματα στο χωνάκια του παγωτού , στα παιχνίδια ψυχοκίνησης , στο καπέλο των Κινέζων ...
Σφαίρες υπάρχουν στο νηπιαγωγείο μας ; Μπάλες , υδρόγειος σφαίρα , μπίλιες στο οικοδομικό υλικό της τάξης , κουβάρι ...
Εξάγωνα σχήματα που θα βρει κάποιος ; Στο χαρταετό , στην πινακίδα με το stop , την κυψέλη ...
Λίστες αναφοράς με τα σχήματα
Τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας , όταν έρχονται στο νηπιαγωγείο συνήθως γνωρίζουν τα σχήματα . Κάποια παιδιά , ωστόσο δεν τα γνωρίζουν . Αυτά μπορεί να είναι προνήπια , που ποτέ δεν έχουν φοιτήσει σε παιδικό σταθμό ή παιδιά από ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες ή παιδιά δίγλωσσα , τα οποία μπορεί να γνωρίζουν τα σχήματα στη μητρική τους γλώσσα .
Τα νήπια έχουν την ευκαιρία στο νηπιαγωγείο να παίξουν με πολλά σχήματα , μέσα από τα παιχνίδια που έχει η κάθε τάξη , όπως οικοδομικό υλικό , ενσφηνώματα , παιχνίδια ψυχοκίνησης ...
Ο πιο εύκολος τρόπος να μάθουν τα νήπια τα σχήματα είναι να παρατηρήσουν το χώρο του σχολείου και αντικείμενα του περιβάλλοντός τους .
Πού μπορούμε να βρούμε κυκλικά σχήματα ; Ρόδες , δαχτυλίδια , κέρματα , φρίζμπι , πιάτα , κουμπιά , στεφάνι ψυχοκίνησης , cd ...
Πού βλέπουμε τριγωνικά σχήματα ; Στις σκεπές στων σπιτιών , στον Τριγωνοψαρούλη , στην Οικογένεια Τριγώνου , στο τριγωνάκι που λέμε τα κάλαντα , σε πινακίδες ...
Πού βρίσκουμε τετράγωνα ; Στο σκάκι , τη χαρτοπετσέτα , το πλακάκι ...
Πού μπορούμε να βρούμε ορθογώνια σχήματα ; Εκεί η λίστα μας μεγαλώνει , καθώς τα νήπια αναζητώντας στο χώρο του νηπιαγωγείου , μπορούν να ανακαλύψουν πολλά αντικείμενα που έχουν ορθογώνιο σχήμα. Ψυγείο , κεντρική μονάδα υπολογιστή , τηλεόραση , πόρτα , στρωματάκια , βιβλία , χαρτί Α4 , χαρτονομίσματα ...
Πού βρίσκουμε οβάλ ή ελλειψοειδή σχήματα ; Στο αυγό , το καρπούζι , το σαπούνι ...
Πού μπορούμε να συναντήσουμε κύβους ; Στα ζάρια , τα σκαμπό , τα παγάκια ...
Που συναντάμε κυλινδρικά σχήματα ; Στα αναψυκτικά , τα βαρέλια , τα ρολά από το χαρτί κουζίνας ...
Ποιος μπορεί να βρει έναν κώνο ; Μπορεί να βρει κωνικά σχήματα στο χωνάκια του παγωτού , στα παιχνίδια ψυχοκίνησης , στο καπέλο των Κινέζων ...
Σφαίρες υπάρχουν στο νηπιαγωγείο μας ; Μπάλες , υδρόγειος σφαίρα , μπίλιες στο οικοδομικό υλικό της τάξης , κουβάρι ...
Εξάγωνα σχήματα που θα βρει κάποιος ; Στο χαρταετό , στην πινακίδα με το stop , την κυψέλη ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου