Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Ο συνταγούλης του νηπιαγωγείου : Φτιάχνουμε μηλόπιτα ;

Ζήση Ανθή :Συνταγή - εικονόλεξο  για το νηπιαγωγείο .


ΦΤΙΑΧΝΩ ΜΗΛΟΠΙΤΑ


Τα σχολεία έχουν ανοίξει ήδη και πολλά παιδάκια έχουν για κολατσιό κάτι που τους ετοίμασε η μαμά τους . Τη Δευτέρα λοιπόν ένα παιδάκι είχε μηλόπιτα και μου είπε γεμάτος χαρά : «Κυρία , κοίτα τι έχω για κολατσιό ! Έχω μηλόπιτα ! Η μαμά μου την έφτιαξε , γιατί μου αρέσει πολύ !» Κι εγώ φυσικά δεν έχασα την ευκαιρία να ζητήσω τη συνταγή και να φτιάξουμε κάποια στιγμή στο νηπιαγωγείο μας μηλόπιτα για όλα τα παιδιά . Και μόλις μου έφερε το παιδάκι τη συνταγή την έγραψα για να τη δείτε κι εσείς και όλα τα παιδιά του σχολείου μας . Τα παιδιά χαίρονται να φέρνουν πράγματα από το σπίτι τους και νιώθουν υπερήφανα .
Η συνταγή μας για τη μηλόπιτα .


Ανακατεύουμε το βούτυρο με τη ζάχαρη και μετά ρίχνουμε τα αυγά και το αλεύρι με τις βανίλιες .
Κόβουμε τα μήλα και τα τρίβουμε σε χοντρό τρίφτη και όχι μεγάλα κομμάτια μήλου , για να αρέσει στα μικρά παιδιά .
Αφού τα τρίψουμε ρίχνουμε το χυμό λεμονιού για να μη μαυρίσουν .Ανακατεύουμε με τα υπόλοιπα υλικά της γέμισης . Δεν προσθέτουμε σταφίδες ή καρύδια , γιατί σε πολλά παιδάκια δεν αρέσουν .
Στη συνέχεια σε ένα βουτυρωμένο και αλευρωμένο στρόγγυλο ταψάκι βάζουμε το μισό μείγμα της ζύμης , προσθέτουμε τη γέμιση και σκεπάζουμε με την υπόλοιπη ζύμη .
Αφού την ψήσουμε , μπορούμε να την πασπαλίσουμε με ζάχαρη άχνη και κανέλα .
Έτσι , τα μικρά παιδάκια δε θα βλέπουν τα μήλα και θα τρώνε τη μηλόπιτα  χωρίς αντιρρήσεις !!




1 σχόλιο: