Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Φύλλα εργασίας για τα συναισθήματα

Ζήση Ανθή :Φύλλα εργασίας  για το νηπιαγωγείο .

Ο κόσμος των συναισθημάτων σε φύλλα εργασίας 


Φύλλα εργασίας για τη γλώσσα 
Το σταυρόλεξο  των συναισθημάτων 

Κρυπτόλεξο των συναισθημάτων 


Αντιστοίχηση εικόνας - λέξης 

Φύλλο εργασίας για γλώσσα ( ανάγνωση ) και εικαστικά .


Φύλλο εργασίας για τα μαθηματικά 


Φύλλο εργασίας για τη μελέτη περιβάλλοντος 
Πού υπάρχει αγάπη ; 


Μπορούμε να φτιάξουμε παρόμοια φύλλα εργασίας και για τα άλλα συναισθήματα .
Φύλλα εργασίας για τα εικαστικά 






Επίσης τα νήπια , μπορούν να εμπνευστούν από πίνακες μεγάλων ζωγράφων και να φτιάξουν τα δικά τους έργα ή ακόμη κι από παραμύθια .

5 σχόλια:

  1. Ανθή είναι εξαιρετικά!! Μπράβο!! :)))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στενοχωριέμαι όταν... δεν βλέπω τις πανέμορφες αναρτήσεις σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι όταν έχω φίλους , που με αγαπούν , με στηρίζουν και με εμπνέουν !!
    Ευχαριστώ πολύ , Λάμπρο μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χριστινάκι μου , σε ευχαριστώ πολύ !
    Είμαι πολύ χαρούμενη που μπορώ να μοιραστώ τις ιδέες μου μαζί σας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία! Ελπίζω να συνεχίζετε την προσπάθεια, θα ήθελα να λαμβάνω ειδοποιήσεις. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή