Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Καρτέλες αλληλουχίας για το εμφιαλωμένο νερό

Ζήση Ανθή :Εκπαιδευτικό υλικό ,με ιδέες και δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο .

Το εμφιαλωμένο νερό ... σαν παραμύθι 


Το παιδάκι άνοιξε σιγά - σιγά το καπάκι από το μπουκάλι του για να πιει νερό , μα εκείνη τη στιγμή ακούστηκε μια σιγανή φωνή . 
- Επιτέλους , αέρας ! Αχ, να ξερες πόσο καιρό ήμουν κλεισμένο εδώ μέσα !


Το παιδάκι κοιτούσε απορημένο το μπουκάλι του και δεν τολμούσε να πιει νεράκι . Στο τέλος ψέλλισε :
- Αλήθεια , γιατί σε κλείσανε μέσα στο μπουκάλι μου ; Και πώς βρέθηκες μέσα σ' αυτό ;
Το νεράκι που υπήρχε  μέσα στο μπουκάλι , πήρε θάρρος κι άρχισε να διηγείται την ιστορία του ..
- Κάποτε ήμουν σε ένα ποτάμι , ζούσα αμέριμνο εκεί κι έπαιζα με τα φυλλαράκια των δέντρων που  έπεφταν πάνω μου ή με τα ζωάκια που με γαργαλούσαν ... ώσπου μια μέρα με άντλησαν και με μετέφεραν σε ένα εργοστάσιο εμφιάλωσης . 
Εκεί με καθάρισαν από τα σκουπιδάκια , με κλείσανε σε ένα μπουκάλι  , με βάλανε σε ένα μπουκάλι και με στοιβάξανε μαζί με άλλα μπουκάλια σε μαι αποθήκη . Όμως δεν κάθισα για πολύ εκεί . 
Ένα φορτηγό ήρθε και με μετέφερε σε ένα σούπερ μάρκετ . 


Οι υπάλληλοι με βάλανε στα ράφια κι έτσι ήρθε η μαμά σου και με αγόρασε . 
Μη φοβάσαι ! Ξέρω ότι διψάς !Μπορείς να πιεις ! Γι' αυτό το λόγο με βάλανε σε μπουκάλι , για να σε ξεδιψάσω ! 
Το παιδάκι πριν πιει νεράκι , το ευχαρίστησε που του είπε την ιστορία του . 
- Σ' ευχαριστώ που μου είπες την ιστορία σου ! Τώρα ξέρω πως γίνεται το εμφιαλωμένο νερό .

6 Καρτέλες  αλληλουχίας για το εμφιαλωμένο νερό 


1 σχόλιο: