Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Λίστες αναφοράς για τον παππού και τη γιαγιά

Ζήση Ανθή :Εκπαιδευτικό υλικό ,με ιδέες και δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο .

Πίνακες αναφοράς για την ημέρα που είναι αφιερωμένη στην αγαπημένη μας γιαγιά και στον παππού μας . (1 Οκτωβρίου ) 


Πίνακας αναφοράς : Ο παππούς μου , η γιαγιά μου κι εγώ !


Πίνακας αναφοράς : Τι κάνουμε με τη γιαγιά και τον παππού ; 


Πίνακες αναφοράς : Ο παππούς μου κι η γιαγιά μου χαίρονται , όταν τους αγκαλιάζω , τους δείχνω την αγάπη μου , τονς σκέφτομαι ...



Ας χαρίσουμε στα πρόσωπά τους το χαμόγελο , όπως αυτοί μας χαρίζουν καθημερινά τόσα πολλά !!

3 σχόλια:

  1. Υπέροχες οι εικόνες σου όπως πάντα Ανθή! Θα τις βάλω στο Twitter και στο Pinterest με link σε εσένα για να τις δουν όσο πιο πολλοί γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ !!!!!
      Χαίρομαι που σου αρέσουν , Μάρω μου !

      Διαγραφή