Ζήση Ανθή : Εποπτικό υλικό και ιδέες για το πως επεξεργαζόμαστε ένα τραγούδι στο νηπιαγωγείο .
Από το τραγούδι του 9 στην πρόσθεση και τη δημιουργική έκφραση
Τα τραγούδια της Κατερίνας Γιαννίκου με τους αριθμούς αρέσουν ιδιαίτερα σε όλα τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας . Ο ρυθμός τους τα καθιστά ευκολομνημόνευτα κι ευχάριστα .
Πώς μπορούμε να τα επεξεργαστούμε στο νηπιαγωγείο;
Τι δραστηριότητες μπορούμε να κάνουμε;
Με οδηγό τη φαντασία και τη δημιουργική μας διάθεση μπορούμε να κάνουμε άπειρες δραστηριότητες .
Εδώ θα ασχοληθούμε με το τραγούδι του 9 .
Θα σας παρουσιάσω παρακάτω μερικές ιδέες και εποπτικό υλικό , που έφτιαξα και χρησιμοποίησα στο νηπιαγωγείο που εργάζομαι .
ΤΡΑΓΟΥΔΙ :ΕΝΝΕΑ
Με έναυσμα το τραγούδι μπορούμε να μιλήσουμε για τα υποκοριστικά (ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ) .
μέλισσα - μελισσούλα
νοικοκυρά - νοικοκυρούλα ...
Το ίδιο μπορούμε να κάνουμε και με τα ονόματα των παιδιών της τάξης , λέγοντας το καθένα το υποκοριστικό του (το χαϊδευτικό του ) .
Τα νήπια μπορούν να παίξουν στην παρεούλα με καρτέλες με μελισσούλες και να προσπαθήσουν να κάνουν τις προσθέσεις , όπως και στο τραγούδι . (ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ)
Τέλος μπορούμε να δώσουμε και ένα φύλλο εργασίας στα νήπια .
ΤμΜ
μ
Από το τραγούδι του 9 στην πρόσθεση και τη δημιουργική έκφραση
Τα τραγούδια της Κατερίνας Γιαννίκου με τους αριθμούς αρέσουν ιδιαίτερα σε όλα τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας . Ο ρυθμός τους τα καθιστά ευκολομνημόνευτα κι ευχάριστα .
Πώς μπορούμε να τα επεξεργαστούμε στο νηπιαγωγείο;
Τι δραστηριότητες μπορούμε να κάνουμε;
Με οδηγό τη φαντασία και τη δημιουργική μας διάθεση μπορούμε να κάνουμε άπειρες δραστηριότητες .
Εδώ θα ασχοληθούμε με το τραγούδι του 9 .
Θα σας παρουσιάσω παρακάτω μερικές ιδέες και εποπτικό υλικό , που έφτιαξα και χρησιμοποίησα στο νηπιαγωγείο που εργάζομαι .
ΤΡΑΓΟΥΔΙ :ΕΝΝΕΑ
Σε μια κυψέλη ζούσανε
ΕΝΝΕΑ μελισσούλες
που ήτανε καλές
και τακτικές νοικοκυρούλες .
Και μια , και δυο , και τρείς ,
και τέσσερις , και πέντε , και έξι ,
κι επτά , κι οκτώ , κι ΕΝΝΙΑ
μελισσούλες αγκαλιά !
Όλη τη μέρα δούλευαν
οι ΕΝΝΕΑ μελισσούλες
μελάκι φτιάχνανε γλυκό
μες τις μικρές τρυπούλες .
Και μια , και δυο …
Οκτώ κι ένα κάνει ΕΝΝΙΑ.
Επτά και δύο κάνει ΕΝΝΙΑ .
Έξι και τρία κάνει ΕΝΝΙΑ .
Πέντε και τέσσερα ΕΝΝΙΑ
Μελισσούλες αγκαλιά
Μια αρκουδίτσα είδε
τις ΕΝΝΕΑ μελισσούλες
κι αρκουδίτσες , ξέρετε ,
είναι πολύ λιχούδες .
Και μια , και δυο …
Η αρκουδίτσα έφαγε
το μέλι απ’ την κηρήθρα
και οι μελισσούλες θύμωσαν
πάρα πολύ , στ’ αλήθεια .
Και μια , και δυο …
Κυνήγι άρχισαν τρελό
μες στο μεγάλο δάσος
κι η αρκουδίτσα φώναξε :
«Συγγνώμη , έκανα λάθος !»
Και μια , και δυο ….
Οι μελισσούλες τ’ άκουσαν
και χάρηκαν πολύ
με τη ν αρκούδα έγιναν
φίλοι κολλητοί .
Και μια , και δυο ….
Οκτώ κι ένα κάνει ΕΝΝΙΑ.
Επτά και δύο κάνει ΕΝΝΙΑ .
Έξι και τρία κάνει ΕΝΝΙΑ .
Πέντε και τέσσερα ΕΝΝΙΑ
Μελισσούλες αγκαλιά .
(ΠΑΙΔΙ - ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ)
Με έναυσμα το τραγούδι μπορούμε να μιλήσουμε για τα υποκοριστικά (ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ) .
μέλισσα - μελισσούλα
νοικοκυρά - νοικοκυρούλα ...
Το ίδιο μπορούμε να κάνουμε και με τα ονόματα των παιδιών της τάξης , λέγοντας το καθένα το υποκοριστικό του (το χαϊδευτικό του ) .
Μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν και τις παρακάτω καρτέλες . Οι καρτέλες αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν και στη Α Δημοτικού.
Τέλος μπορούμε να δώσουμε και ένα φύλλο εργασίας στα νήπια .
μ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου