Ζήση Ανθή : Πίνακες ζωγραφικής με θέμα : τα ψάρια και το ψάρεμα . Τα έργα τέχνης στο νηπιαγωγείο.
Τα ψαράκια του γιαλού , τα ψαράκια του βυθού έχουν εμπνεύσει πολλούς ζωγράφους ! Έτσι , λοιπόν αυτοί πήραν τα πινέλα τους και τα ζωγράφισαν με τις πιο ωραίες πινελιές τους , για να τα έχουν μαζί τους , να τα βλέπουν κάθε μέρα και να μην τα νοσταλγούν !
Που βρίσκετε το ψάρι του Paul Klee ; Τι έχει δίπλα απ' αυτό ; Πώς πιστεύεις ότι έχει μαγειρευτεί ;
Ένα ψάρι μες στο πιάτο .
Πώς είναι το ψάρι της Κωνσταντίνας Θεοδώρου ; Πού λέτε ότι βρίσκεται ; Τι θα λέγατε να πλάσουμε μια ιστορία , εμπνευσμένη από τον πίνακα ; Ας παίξουμε με τις λέξεις κι ας κάνουμε σύνθετες λεξούλες ...
Ψάρια πολύχρωμα , χρώματα μύρια ενέπνευσαν πολλούς ζωγράφους .
Ένα ψάρι αρλεκίνος μοιάζει σαν ένας θεατρίνος στον πολύχρωμο βυθό !
Ποιος ψαρεύει στο ακρογιάλι ; Με ποιο τρόπο ψαρεύει ; Τι ρούχα φοράει ; Πώς είναι η αμμουδιά ;
Μια βάρκα , μια ψαρόβαρκα στα ανοιχτά πηγαίνει !
Πώς λέγονται τα πλεούμενα που χρησιμοποιούν οι ψαράδες ;
Πιάσαμε μεγάλο ψάρι κι είμαστε όλο καμάρι !
Πού πιστεύετε ότι θα το πάνε οι ψαράδες αυτό το μεγάλο ψάρι ; Σε ψαροταβέρνα ή σε ιχθυοπωλείο ;
Ένας γέρος ψαριανός , με τα δίχτυα του εμπρός ...
Αν έχει κάποιος τη δυνατότητα και το νηπιαγωγείο που εργάζεται είναι σε παραθαλάσσιο ψαροχώρι , είναι πολύ ωραίο να δουν τα νήπια από κοντά πως βγάζει ο ψαράς τα ψάρια από τα δίχτυα του .
Στο νηπιαγωγείο τα νήπια μπορούν να εμπνευστούν από τους πίνακες άλλων ζωγράφων και να δημιουργήσουν και ως μικροί καλλιτέχνες τα δικά τους δημιουργήματα !
Μπορούν να τους σχολιάσουν και να μάθουν πολλά από αυτούς !
Μπορούν ακόμη να αναζητήσουν το σωστό πίνακα ζωγραφικής , λέγοντας μια φράση κλειδί ή ένα ποιηματάκι ή και τον ίδιο τον τίτλο του έργου .
π.χ. Δυο ψαράδες καμαρωτοί , ψάρι μεγάλο κρατούν αυτοί . Βρες μου τον πίνακα στη στιγμή !
Πινελιές από ψαράκια ( έργα τέχνης στο νηπιαγωγείο )
Τα ψαράκια του γιαλού , τα ψαράκια του βυθού έχουν εμπνεύσει πολλούς ζωγράφους ! Έτσι , λοιπόν αυτοί πήραν τα πινέλα τους και τα ζωγράφισαν με τις πιο ωραίες πινελιές τους , για να τα έχουν μαζί τους , να τα βλέπουν κάθε μέρα και να μην τα νοσταλγούν !
Πόσα ψαράκια μαγικά ,
με χρώματα φανταχτερά
βλέπεις σε μια εικόνα ;
Πού κολυμπούν τα ψάρια αυτά ;
Μήπως σε θάλασσα βαθιά ;
Ας παρατηρήσουμε τον πίνακα του Paul Klee .Που βρίσκετε το ψάρι του Paul Klee ; Τι έχει δίπλα απ' αυτό ; Πώς πιστεύεις ότι έχει μαγειρευτεί ;
Ένα ψάρι μες στο πιάτο .
Πώς είναι το ψάρι της Κωνσταντίνας Θεοδώρου ; Πού λέτε ότι βρίσκεται ; Τι θα λέγατε να πλάσουμε μια ιστορία , εμπνευσμένη από τον πίνακα ; Ας παίξουμε με τις λέξεις κι ας κάνουμε σύνθετες λεξούλες ...
Πόσοι ψαράδες ψάρευαν ,
πόσοι ψαρεύουν τώρα ,
πόσοι τα δίχτυα τους κρατούν,
πόσοι είν' στη βάρκα τώρα ;
Ο Θεόφιλος Χατζημιχαήλ , ένας από του σημαντικούς ζωγράφους του ελληνισμού , ζωγράφισε το ψάρεμα , όπως και τους ιχθυοπώλες της Μυτιλήνης .Ψάρια πολύχρωμα , χρώματα μύρια ενέπνευσαν πολλούς ζωγράφους .
Ένα ψάρι αρλεκίνος μοιάζει σαν ένας θεατρίνος στον πολύχρωμο βυθό !
Πόσα ψαράκια
μικρά κολυμπούν ,
που θε να πάνε ,
που να κρυφτούν ;
Ποιος ψαρεύει στο ακρογιάλι ; Με ποιο τρόπο ψαρεύει ; Τι ρούχα φοράει ; Πώς είναι η αμμουδιά ;
Μια βάρκα , μια ψαρόβαρκα στα ανοιχτά πηγαίνει !
Πώς λέγονται τα πλεούμενα που χρησιμοποιούν οι ψαράδες ;
Πιάσαμε μεγάλο ψάρι κι είμαστε όλο καμάρι !
Πού πιστεύετε ότι θα το πάνε οι ψαράδες αυτό το μεγάλο ψάρι ; Σε ψαροταβέρνα ή σε ιχθυοπωλείο ;
Ένας γέρος ψαριανός , με τα δίχτυα του εμπρός ...
Αν έχει κάποιος τη δυνατότητα και το νηπιαγωγείο που εργάζεται είναι σε παραθαλάσσιο ψαροχώρι , είναι πολύ ωραίο να δουν τα νήπια από κοντά πως βγάζει ο ψαράς τα ψάρια από τα δίχτυα του .
Στο νηπιαγωγείο τα νήπια μπορούν να εμπνευστούν από τους πίνακες άλλων ζωγράφων και να δημιουργήσουν και ως μικροί καλλιτέχνες τα δικά τους δημιουργήματα !
Μπορούν να τους σχολιάσουν και να μάθουν πολλά από αυτούς !
Μπορούν ακόμη να αναζητήσουν το σωστό πίνακα ζωγραφικής , λέγοντας μια φράση κλειδί ή ένα ποιηματάκι ή και τον ίδιο τον τίτλο του έργου .
π.χ. Δυο ψαράδες καμαρωτοί , ψάρι μεγάλο κρατούν αυτοί . Βρες μου τον πίνακα στη στιγμή !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου