Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

Αινίγματα για τους ξηρούς καρπούς

Ζήση Ανθή : Αινίγματα για τα καρύδια , για τα κάστανα , τα αμύγδαλα και τα φιστίκια Αιγίνης  για το νηπιαγωγείο .


Αινίγματα για τους καρπούς


Αινίγματα  για το καρύδι

Τέσσερα αδερφάκια αγκαλιασμένα ,
σ’ ένα σεντουκάκι είναι κλεισμένα .
Τι είναι ; Το καρύδι


Ένα σπίτι στρογγυλό ,
κι έχει νύφη και γαμπρό ,
πεθερά και πεθερό .
Τι είναι ; Το καρύδι


Αινίγματα για τα κάστανα

Από έξω είναι αγκαθωτό
κι από μέσα μαλλιαρό
κι από μέσα από το μαλλί
μια μπουκιά καλή .
Τι είναι ; Το κάστανο


Το καλοκαίρι φορά αγκαθωτό παλτό
και το χειμώνα βουτά στο ζεστό νερό .
Τι είναι ; Το κάστανο


Σε χωνάκια με πουλάνε
κι όλα τα παιδιά με ζητάνε ,
νόστιμο πολύ είμαι εγώ
είτε βραστό είτε ψητό .
Τι είμαι ; Το κάστανο


Αίνιγμα για το φιστίκι Αιγίνης

Απ’ την Αίγινα είμαι εγώ ,
είμαι και κελυφωτό ,
συνοδεύω το ποτό
κι είμαι πολύ θρεπτικό .
Μάντεψε , τι είμαι !
Είμαι το φιστίκι Αιγίνης


Αίνιγμα για το αμύγδαλο

Είναι γλυκά μα και πικρά ,
σε λικέρ και σε γλυκά ,
στα κουφέτα πάντα μέσα ,
καβουρντισμένα ή ωμά
και βοηθάνε την καρδιά .
Τι είναι ; Τα αμύγδαλα


Κάποια από τα παραπάνω αινίγματα δημιουργήθηκαν από τα ίδια τα νήπια στην τάξη και δε θα τα βρείτε σε κάποιο βιβλίο . 
Ενθαρρύνετε τα παιδιά να φτιάχνουν τα δικά τους αινίγματα , να εκφράζονται και να  δημιουργούν !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου