Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

Το ημερολόγιο στο νηπιαγωγείο - κατασκευή : μανιταρόσπιτο

Ζήση Ανθή :Μια ιδέα για το ημερολόγιο στο νηπιαγωγείο .

Το μανιταρόσπιτό μου 


Το μανιταρόσπιτο είναι μια πολύχρωμη κατασκευή για να βάζουν τα νήπια τις καρτελίτσες της ημερομηνίας . Για να γίνει πιο ευχάριστη μια από τις ρουτίνες του νηπιαγωγείου σκέφτηκα να κάνω αυτή την κατασκευή . Την ιδέα την είχα από την προηγούμενη χρονιά , αλλά καταστράφηκε κι έτσι έφτιαξα ένα καινούριο μανιταρόσπιτο . Μπορείτε , όμως , να δείτε και την παλιά  κατασκευή . 



Στο πρώτο παραθυράκι τα νήπια βάζουν με χριτς χρατς την ημέρα , στην πορτούλα τον αριθμό , στο άλλο παραθυράκι το μήνα και το σαλιγκαράκι κουβαλά πάνω στο σπιτάκι του έτος . Στην κορυφή του μανιταρόσπιτου υπάρχει ένα συννεφάκι , πάνω στο οποίο βάζουμε την καρτέλα του καιρού .
 Αν σας άρεσε το μανιταρόσπιτό μου , μπορείτε να το φτιάξετε πολύ εύκολα , εκτυπώνοντας τις παρακάτω εικόνες σε χρωματιστά χαρτιά . 









4 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ καλό και παιχνιδιάρικο!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ !Μου αρέσει να είναι ευχάριστο και παιχνιδιάρικο το ημερολόγιο και φυσικά να αρέσει στα παιδιά . Ελάχιστα σχεδιάκια τροποποίησα από την περασμένη χρονιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πατρόν για το μανιταρόσπιτο θα ήθελα Ανθή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω πατρόν , Τάνια μου ! Το έφτιαξα σε μέγεθος ενός μεγάλου χαρτονιού κάνσον . Δεν είναι δύσκολο σαν σχήμα !
      Καλή επιτυχία κι ένα όμορφο καλοκαίρι να περάσεις !!

      Διαγραφή